Projektowanie Doświadczeń Użytkownika (UX)

Kreujemy dobre doświadczenia użytkowników

Projektowanie UX

Projektowanie UX to szereg działań, które obejmują między innymi badania zwyczajów i oczekiwań użytkowników i projektowanie aspektów wizualnych i funkcjonalnych serwisu. Ich celem jest takie zaprojektowanie doświadczenia użytkowników, by jak najchętniej realizowali postawiony stronie czy aplikacji cel - na przykład zakup czy pozostawienie leada.

Naszym głównym celem jako projektantów jest stworzenie nowego lub przebudowa istniejącego serwisu w taki sposób, by stał się użyteczny i intuicyjny dla odbiorców. Ułatwiamy pracę z narzędziami i pomagamy zwiększyć przychody firm.

Z jakich etapów składa się projektowanie UX?

  1. Analizujemy potrzeby - na tym etapie stawiamy sobie cele, które chcemy osiągnąć. Planujemy podstawowe funkcjonalności aplikacji lub strony. W przypadku już działających produktów dokonujemy audytu i poszukujemy pola do usprawnień.
  2. Poznajemy odbiorców - przeprowadzamy badania, tworzymy persony i projektujemy ścieżki konwersji. Na tym etapie znajdujemy punkty wspólne między oczekiwaniami użytkowników oraz Twoimi celami biznesowymi, które ustaliliśmy na etapie pierwszym.
  3. Projektujemy - pozostając z Tobą w ciągłym kontakcie projektujemy prototypy, mapy stron i makiety.

Czy inwestowanie w UX się opłaca?

Dobrze zaprojektowany serwis lub aplikacja, czyli taki, który generuje pozytywne doświadczenie użytkownika, może realnie wpłynąć na osiąganie celów biznesowych.

  • Zwiększa współczynnik konwersji
  • Poprawia pierwsze wrażenie użytkownika, zmniejszając tym samym bounce rate
  • Rośnie satysfakcja, zaangażowanie i lojalność klienta
  • Odpowiednio zaprojektowana ścieżka konwersji może znacząco wpłynąć na wartość zakupów

O UX wiemy wszystko! Napisz do nas: