Narzędzia do zarządzania leadami
Jeśli chcesz skutecznie i efektywnie pozyskiwać oraz obsługiwać leady w Twojej firmie, z pewnością przyda Ci się wsparcie w postaci wyspecjalizowanych narzędzi.
W Magic Developers specjalizujemy się w rozwiązaniach szytych na miarę, więc wybierając współpracę z nami, masz gwarancję dopasowania funkcjonalności do swoich potrzeb. Co możemy dla Ciebie zrobić?
Lead Management System
Pozyskujesz dane swoich Klientów z różnych źródeł i chcesz zachować pełną kontrolę oraz porządek w bazie? Narzędzie LMS jest stworzone specjalnie dla Ciebie. Stanowi łącznik pomiędzy Twoją stroną a zewnętrznymi systemami partnerskimi, takimi jak SalesManago, Systel, Pipedrive. Dlaczego warto wybrać LMS?
- Pełna obsługa procesu – od formularza kontaktowego, po zgłoszenie reklamacji lub zamówienie nowej usługi
- Rozwiązanie serwerowe – dane Klientów są bezpiecznie składowane na Twoim serwerze, więc masz pełną kontrolę nad dostępami i gdzie je chcesz przekazywać. Obecnie może to być jednocześnie Pipedrive + Salesmanago + e-mail. Ale jeśli na rynku pojawi się rozwiązanie lepsze dla Ciebie, możesz w łatwy sposób przekierować wszystkie dane na nową platformę, zachowując pełny dostęp do historii. Uzupełnianie leadów o dane z zewnętrznych baz np. dane firm po NIP z GUS, dane statystyczne z Matomo, informacje o wartości domeny firmowej, z którego pisze e-mail. Dzięki nim zyskujesz pełniejszą informację o kliencie bez wysiłku.
- Logowanie do aplikacji po AD - wykorzystanie loginu i hasła do logowania się do komputera w pracy
- Pełne wsparcie RODO - poufne dane np. e-mail są anonimizowane, a podgląd pełnych danych zależy od uprawnień i za każdym razem jest logowane.
Interaktywne formularze
Gdy oczekujesz uzupełniania umów i formularzy przez klientów lub w ich imieniu przez Doradców, wypróbuj interaktywne formularze PDF. Oszczędzaj czas swój i Klientów oraz łatwo przetwarzaj dane, przy zachowaniu maksimum bezpieczeństwa.
- Weryfikacja danych – miej pewność, że wszystkie pola zostały wypełnione i są prawidłowe: NIP, e-mail, telefon, Pesel, adresy. Otrzymasz też informację zwrotną, które są uzupełnione błędnie lub wcale.
- Autowypełnianie – powtarzające się dane? Żaden problem. Wystarczy uzupełnić je raz, a pojawią się we wszystkich wymaganych miejscach.
- Dokument roboczy - do momentu całkowitego i właściwego uzupełnienia dokumentu, na jego wydruku będzie widoczny znak wodny. Dzięki temu masz pewność, że Klient omyłkowo nie podpisze dokumentu bez wszystkich wymaganych danych.
- Personalizacja – potrzebujesz różnej wersji dokumentów? W zależności od oferty dodajesz różne załączniki i regulaminy? To nie problem. W naszym systemie łatwo zapanujesz nad opcjami. Podział na etapy - proces podpisywania umów rozbity jest na kilka części i osobne pliki PDF? Żaden problem – możesz łatwo kopiować dane między nimi.
- Wybór pól edytowalnych – zminimalizuj ryzyko zmian w treści przez osoby niepowołane.
- Online i offline – Nasze formularze PDF nie potrzebują internetu do działania. Do działania wymaga tylko darmowego Adobe Reader.
- Personalizacja – dopasujemy funkcjonalności formularzy precyzyjnie do Twoich potrzeb.